Vytvorením loga sa všetko len začína.
BRANDING Vám slúži na to, aby Vás zákazníci vedeli rozoznať a odlíšiť od konkurencie.
Každý firemný materiál, ktorý používate smerom von k Vašim zákazníkom, potrebuje jasné pravidlá. K tomu Vám pomáha vytvorenie LOGOmanuálu alebo ešte podrobnejší DIZAJNmanuál.
Každé logo má nielen zaujať a byť originálne, ale hlavne sa musí prispôsobiť aktuálnym potrebám Vášho biznisu a technickým trendom (moderné, použiteľné, zapamätateľné). Redizajn loga neobišiel ani veľké a silné spoločnosti akými sú napr. PEPSI COLA, McDonald, Coca Cola...
Logo vytvorené akýmkoľvek grafikom síce môže vyzerať pekne, ale graficky a technicky zaostáva. S logom, ktoré obsahuje grafické chyby, vždy narazíte na neskorší problém s jeho používaním v praxi. Napríklad, keď budete chcieť vytvoriť pečiatku alebo použiť logo na reklamných predmetoch, to bude až nemožné. Naopak profesionálny grafik už myslí dopredu aj na takého použitie a využije pri vytváraní loga farebné kombinácie, prípustné veľkosti, formáty a presne daný font (písmo).
Úprava loga nemusí byť vôbec veľká. Dá sa efektívne naviazať na stávajúce logo s pridaním kvalitnej modernej a technicky prijateľnej úpravy. Vo finále bude použitie loga – vizitky, hlavičkový papier, firemné tlačoviny, reklamné predmety, polepy – omnoho pútavejšie, ľahko zapamätateľné a technicky správne.
Viac ukážok brandingu si pozrite v našich REFERENCIÁCH.