Produktová stratégia

Rozmýšľate nad vývojom nových produktov? Alebo chcete rozšíriť produktovú radu? Čo ak niektoré produkty sú problematické? Kedy je lepšie mať menej produktov v portfóliu? Čo ak stačí iba vylepšiť existujúce produkty? Ktoré produkty majú potenciál uspieť na nových trhoch?

Toľko a ešte oveľa viac otázok sa vynára, keď chcete, aby vaša firma finančne prosperovala, rozvíjala sa a mala úspech u zákazníkov. Produkt je základný pilier na čom business stojí a produktových stratégií je nespočetne veľa, avšak tá vaša je len jedna. Je potrebné najprv zanalyzovať produkt a portfólio a následne produktovú stratégiu vytvoriť a nájsť. Každý produkt si žiada inú stratégiu a každá firma má svoju vlastnú víziu a cieľ ktorý hodlá naplniť.

Najčastejšie sa stretávame s produktovými stratégiami, ktoré členia produkty podľa ziskovosti a naordinujú stratégiu pre každú skupinu produktu, aby to malo pre firmu čo najlepší finančný efekt a vybalansovalo to silu a stabilitu produktového portfólia. Ďalej sú to stratégie spôsobu uvádzania nových produktov na trh či stratégie na spôsob rastu prostredníctvom produktovej stratégie. 

  • Udržujte vaše portfólio v balanse
  • Stavte na ziskové produkty v portfóliu
  • Pripravte si stratégiu pre uvedenie nových produktov na trh
  • Zabezpečte si rast firmy na základe produktovej stratégie

Otestujte si Vašu marketingovú stratégiu

Vyplňte krátky test zameraný na marketingovú stratégiu v súvislosti s Vašou firmou a my Vám dáme spätnú väzbu do 48 hodín, formou vyhodnotenia a doporučení našej agentúry. Jeho vyplnenie zaberie menej ako 5 minút a výsledky dostanete po jeho vyplnení do Vami zadaného mailu. Poskytnuté údaje slúžia výhradne pre našu agentúru a potreby tohto testu v rozsahu dohodnutej spätnej väzby. Nie sú v žiadnom prípade poskytnuté tretím osobám.

Zaujímate sa o marketingovú stratégiu?

Bez obáv nás kontaktujte. Stretneme sa s Vami a pripravíme Vám riešenie, ktoré bude plne zohľadňovať Vaše potreby a finančné možnosti. Objednajte si konzultáciu.