Cenová stratégia

Cenová stratégia je extrémne dôležitá a neobíde žiaden business. Ako však cenu nastaviť vhodne? Nastavenie ceny, je samo o sebe stratégiou. Chce vaša firma patriť medzi prémiové produkty a mieriť na high-price segment, alebo naopak spĺňa predpoklady pre trh, kde je vhodné cenu držať nižšie a súťažiť nižšou cenou? Kedy prichádzajú na rad akcie a zľavy?

Ako sa zachovať keď sa menia ceny u konkurencie alebo na trhu všeobecne? Prišiel čas na zmeny v nastavení cien? Ale podľa akého kľúča ich nastaviť? Nastavenie správnej cenovej stratégie ide zároveň ruka v ruke s analýzou ziskovosti, analýzou business modeluanalýzou konkurencie a analýzou zákazníkov, kde sa efektívne určí finančný management interných procesov ale aj správanie konkurencie v oblasti cenovej politiky a očakávania a ochoty platiť za daný produkt zo strany zákazníkov. 

Je to len na vás, či sa rozhodnete staviť na posúdenie okolností a pustíte sa spolu s nami do tvorby efektívnych cenových taktík. My sme pripravení. A čo vy?

  • Súťažte s konkurenciou cenou
  • Pomôžte si cenou pri dosahovaní želanej pozície na trhu
  • Doprajte si ziskovosť
  • Nacente vhodne nové produkty
  • Zareagujte správne na zmeny v cenách na trhu
  • Zistite či netreba zmeniť cenovú politiku

Otestujte si Vašu marketingovú stratégiu

Vyplňte krátky test zameraný na marketingovú stratégiu v súvislosti s Vašou firmou a my Vám dáme spätnú väzbu do 48 hodín, formou vyhodnotenia a doporučení našej agentúry. Jeho vyplnenie zaberie menej ako 5 minút a výsledky dostanete po jeho vyplnení do Vami zadaného mailu. Poskytnuté údaje slúžia výhradne pre našu agentúru a potreby tohto testu v rozsahu dohodnutej spätnej väzby. Nie sú v žiadnom prípade poskytnuté tretím osobám.

Zaujímate sa o marketingovú stratégiu?

Bez obáv nás kontaktujte. Stretneme sa s Vami a pripravíme Vám riešenie, ktoré bude plne zohľadňovať Vaše potreby a finančné možnosti. Objednajte si konzultáciu.