Distribučná stratégia

Ak sa vám naskytla situácia, kde potrebujete použiť medzičlánok k vášmu zákazníkovi, v respektíve ak sa ešte len rozhodujete, či budete distribúciu zastrešovať sami alebo ju budete robiť externe, využite vypracovanie distribučnej stratégie, vzhľadom na povahu vášho businessu o ktorej napovie viac analýza biznis modelu, analýzu zákazníkov alebo analýzu distribútorov. O distribučnú stratégiu majú tiež záujem zákazníci, ktorý majú už existujúci distribučný kanál produktov, avšak nie sú s ním spokojní a hľadajú lepšie riešenie. 

Zistite čo je pre vás pravé orechové a nechajte si vypracovať distribučnú stratégiu zameranú na jedno zo smerovaní, ako sú priama distribúcia, použitie agentov, veľkopredajcu, maloobchodu alebo priamo retailera. 

  • Zistite aký druh distribúcie je pre vás najlukratívnejší
  • Získajte presný distribučný plán na mieru
  • Použite distribučnú stratégiu ako konkurenčnú výhodu
  • Zefektívnite cestu produktu k zákazníkom
  • Optimalizujte risk a kontrolu v distribučnom reťazci

Otestujte si Vašu marketingovú stratégiu

Vyplňte krátky test zameraný na marketingovú stratégiu v súvislosti s Vašou firmou a my Vám dáme spätnú väzbu do 48 hodín, formou vyhodnotenia a doporučení našej agentúry. Jeho vyplnenie zaberie menej ako 5 minút a výsledky dostanete po jeho vyplnení do Vami zadaného mailu. Poskytnuté údaje slúžia výhradne pre našu agentúru a potreby tohto testu v rozsahu dohodnutej spätnej väzby. Nie sú v žiadnom prípade poskytnuté tretím osobám.

Zaujímate sa o marketingovú stratégiu?

Bez obáv nás kontaktujte. Stretneme sa s Vami a pripravíme Vám riešenie, ktoré bude plne zohľadňovať Vaše potreby a finančné možnosti. Objednajte si konzultáciu.