Blog

| 15.07.2023
V dnešnej preplnenej digitálnej ére, kedy trh na Slovensku čelí vzniku množstva nových značiek, stáva sa kvalitný branding nevyhnutným prvkom pre úspech a dlhodobú udržateľnosť podnikov.
 

Blog

| 27.04.2022
Ako pristupovať k brandingu v rôznych častiach životného cyklu? V čom je branding iný pri založení značky a pri jej vyzretosti na trhu? Prečítajte si náš najnovší blog, ktorý vysvetľuje príbeh a vývoj brandingu počas celého života značky.
 

Blog

| 24.04.2022
Ako by mala firma rozdeliť svoj marketingový budget, aby to malo čo najväčší efekt? Kde robia dnešné firmy chybu, keď po krátkom čase klesá predaj a záujem zákazníkov o značku?
 

Blog

| 30.03.2022
Čo je pre silné značky samozrejmosťou, ale ostatné to netušia ani v snoch? Zistite, aké výhody firme prinesie cielený a kvalitný branding.
 

Blog

| 02.08.2021
Kontroverzia, šok, spoločenské témy aj tabu... Tvorba dychberúcej reklamy v podaní BENETTONU a prehliadka ich najzaujímavejších reklám.
 

Blog

| 20.07.2021
Posvieťme si spolu na to, čo je to brand management a branding, čím sa zaoberajú a aký je medzi nimi rozdiel.
 

Blog

| 08.07.2021
Ako vplýva samotná značka na zákazníkov? Pozrime sa na to v praxi. Test produktov naslepo.
 

Blog

| 14.06.2021
Aký je hlavný rozdiel medzi Reklamou a Integrovanou Marketingovou Komunikáciou? Pochopenie týchto pojmov Vám môže otvoriť úplne iné možnosti pri komunikácii s vašimi zákazníkmi.
 

Blog

| 02.06.2021
V posledných rokoch počúvame o online marketingu na každom kroku a postupom času stále rastie jeho relevancia a miera použitia firmami. Je to najmä preto, že zákazníci sa čoraz viac vyskytujú v online priestore a sú tam ľahko zastihnuteľní.
 

Blog

| 24.05.2021
Pozrite si 7 vecí, ktoré podnecujú použitie Integrovanej Marketingovej Komunikácie (IMK) u firiem.
 

Blog

| 14.05.2021
Čo je to marketingová komunikácia všetci vieme. Avšak ako sa líši od integrovanej marketingovej komunikácie (skrátene IMK)?
 

Blog

| 26.04.2021
Na čo treba myslieť pri marketingovo správnom nastavení outdoor reklamy?
 

Blog

| 22.03.2021
Chceš sa poučiť z chýb pri tvorbe loga? Tento článok ti k tomu pomôže.
 

Blog

| 15.03.2021
Kto by si už dnes nevšimol auto s polepom? Akú podobu môže mať polep vozidla?
 

Blog

| 10.12.2020
Potrebujete zviditeľniť Vašu prevádzku? Navrhneme Vám riešenie pre jej označenie.
 

Blog

| 23.09.2020
Aké prvky by mala grafika billboardu obsahovať? Menej je niekedy viac!
 

Blog

| 22.07.2020
Nemáte vytvorený jednotný grafický štýl? Potrebujete k logu logomanuál.
 

Blog

| 29.06.2020
Redizajn loga - teda jeho vylepšenie. Kedy je ten správny čas na redizajn?
 

Blog

| 30.03.2020
V dnešnej dobe je komunikácia na sociálnych sieťach takmer bežnou záležitosťou. Ako si však vybrať medzi obrovským množstvom sociálnych sietí?
 

Blog

| 04.01.2020
Pozrite si rýchly prehľad základného rozdelenia marketingových analýz

Videá

| 21.09.2016

Ako sa rodil Steakhouse&Bar MONTANA

Originálny dizajn, výborná kuchyňa...veď si pozrite časozberné video od inštalácií až po prvé servírovanie.
 

Aktuality

| 27.03.2016
Komunikovať je základ. To je jasné každému. V tomto článku nebudeme rozoberať ako komunikovať, komu, čo alebo ako tvoriť persóny.

Videá

| 29.10.2015
Outdoorová časť kampane - jeseň 2015 - pre klienta spoločnosť Stabilita - zábery z Košíc
 

Aktuality

| 09.10.2015
Vtip s nehodou v čínské restauraci, kdy kuchař ženě naservíruje jejího psího miláčka, zasáhla miliony lidí v Česku.
 

Aktuality

| 08.10.2015
In my view, there are three accelerating branding trends that are affecting nearly every business. The winners of tomorrow are going to be riding these waves, rather than swimming against them.
 

Aktuality

| 08.05.2015
Americká spoločnosť chce bojovať proti pomalému internetu. Používateľom zobrazí okresanú verziu webu.
 

Aktuality

| 04.05.2015
Na reklamy reaguje viac ako pätina slovenských užívateľov, čím sa Slovensko spolu s Maďarskom radí v počte preklikov na druhé miesto.
 

Aktuality

| 02.05.2015
Napriek 17-percentnému zníženiu svojich mediálnych investícií zostáva Slovak Telekom najväčším zadávateľom reklamy. Nasledovali Orange a O2 Slovakia.
 

Aktuality

| 02.05.2015
Keď Radoslav Procházka zakladal na jar minulého roka politickú stranu, bolo to tesne po jeho neúspešnej kandidatúre na prezidenta SR. Vo voľbách dostal vyše 400-tisíc hlasov a vtedajšiu popularitu sa snažil využiť.